diumenge, 18 de gener del 2015

Papers scrapbook monocromàtics




Ja anem pel tercer disseny dels papers decoratius per a realitzar l’àlbum scrapbook i el tema d’aquesta làmina és:

Les escales MONOCROMÀTIQUES

Una escala monocromàtica, com el seu propi nom indica, es caracteritza per tenir un sol color i per la variació gradual en intensitat del color elegit.

isabelcogollosferrer©2015


Depenent de la foto que heu escollit, els colors podran variar per tal d’adaptar-se a ella. Així que us deixo alguns exemples de possibles resultats que podrem obtenir en aquest treball.

Si la imatge és en blanc i negre, un fons amb molt de colorit ressaltaria el motiu de la imatge i crearia un contrast interessant. En aquest exemple he combinat els colors primaris (groc, cian i magenta) amb els secundaris (roig, verd i blau-violaci).
 
      isabelcogollosferrer©2015

Si el que voleu és que hi hague una relació entre els tons del paper i la imatge escollida, podeu realitzar escales amb els colors que predominen en la imatge ja siguen tonalitats càlides o tonalitats fredes.

      isabelcogollosferrer©2015

      isabelcogollosferrer©2015


Demà en classe us explicaré més detingudament la seua elaboració i els requisits bàsics que haureu de complir per tal d’aconseguir acabar la làmina amb èxit.

De moment, per si voleu veure més aplicacions sobre les escales monocromàtiques, us deixo un enllaç a una altra entrada ja publicada en la qual explicava les seues possibilitats:http://plastidekor.blogspot.com.es/2013/02/escales-monocromatiques.html
 

49 comentaris:

  1. Hola Isabeel!
    m'agrada molt la idea per a la nova lamina, si convinam uns colors amb una imatge i posam molta atencio, segur que queda molt be. Ara cercare imatgees....

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marina!

      Els teus comentaris m'alegren molt.Sempre estàs disposada a aprendre coses noves i això és molt positiu. Segur que trobes unes fotos perfectes per a aquesta làmina.

      Besets,Isabel.

      Elimina
    2. hola isabel aquesta lamina m·agrada molt i tinc ganes de comenzar

      Elimina
    3. Holaaa Isabel, soc na Samantha de 1E, esta molt chula, aquesta lámina.Esper que quedi així de guapa.

      Elimina
  2. Hola Isabeel!!!
    M'agrada molt aquesta idea per la tercera lamina que feim
    Estic molt contenta del treball tan xulo que feim amb tu
    Besoss

    ResponElimina
  3. Hola Isabel !!!
    M'agrada molt aquesta lamina
    Ja es la tercera
    Estic molt contenta del treball que feim amb tu
    Besosss

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Paula!

      Jo també estic molt contenta amb el projecte i el vostre interès per dur-lo a terme.Tant de bo les classes poguessen durar un poc més...sobretot quan esteu tant concentrats!

      Ara has d'anar pensant quines fotos ficar i el pròxim dia començarem la làmina.
      Besets,Isabel.

      Elimina
  4. Hola Isabel!!!
    M'agrada molt aquesta làmina!! Ja he pensat un color genial per a la meva làmina. A més la foto és molt colorida i quedarà molt xulo. Que passeu tots un bon dia de vacances!! ; - ) Ens veiem a clase!!
    besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!

      No esperava menys de tu.Ja m'imaginava que estaries pensant cóm fer la làmina.Segur que el resultat és molt bonic.

      Per cert, no vaig contestar ahir perquè me'n vaig anar amb Andreu i Bernat a celebrar Sant Sebastià.Passau tu també molt bé amb la teua família.Ens veiem demà.

      Besets, Isabel.

      Elimina
    2. Hola de nou!!
      No se si al final et vaig ensenyar la meva foto per a la tercera làmina, pero el color que crida més l'atenció d'ella és el roig. per aixó, el color que predominara a la meva làmina será aquest. Jo també vaig anar a veure com el drac encenia el fogueró i vaig anar a ballar ball de bot a la plaça major. La llàstima es que cada estona plovia, però per sort això no va fer que es cancel.las la festa. Ens veiem!!
      Besets, Margalida

      Elimina
  5. Hola Isabel!!
    Aquesta làmina es molt chula i divertida !!!
    M'anira molt be per una foto molt important que es la de l'aniversari de la meva germana.
    Ja tenc els colors triats i esper que quedi be .
    La veritat es que quant he vist els exemples m'he asustat un poc perque pareix un poc complicat jajaja!
    Esper que pasis un bon dia de vacanses.
    Besets , Laia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Laia!

      Què bé! Ja tens la foto.El tema, com és un aniversari, va ideal amb aquesta làmina perquè la temàtica va molt unida al tema del color.

      No vull enganyar-vos...la làmina no és fàcil en un principi però, quan li agarrarreu el punt, no tindreu cap problema en realitzar-la.

      Ahir me'n vaig anar amb Andreu i Bernat a veure cóm el Drac encenia el fogueró de la Plaça Major i ens ho vam passar genial. Espero que tu també ho estigues passant molt bé!

      Besets, Isabel.

      Elimina
  6. Hola, Isabel !!!!
    M'ha agradat molt aquesta làmina, es molt bonica i pot sortir molt bé però, s'ha de fer així a quadrets o es pot fer d'una altre manera?
    Besets, Isabel Pascual

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Isabel!

      Crec que encara no havies comentat al bloc...Benvinguda!

      Hi ha moltes maneres de fer-la.Un altre dia us puc mostrar altres versions però, ara és millor realitzar-la d'aquesta manera per tal de facilitar-vos les gradacions de color.

      Moltes gràcies per comentar.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  7. Hola Isabrl
    Aquesta lamina es chula pero dificil de relacionar amb una foto

    ResponElimina
  8. Respostes
    1. Hola, Xavier!

      Què vaaaaa! No és gens difícil.Pots agarrar una temàtica alegre com ara Carnestoltes o un aniversari.També pots emprar una foto en blanc i negre creant un constrast interessant.A què ara ja no ho veus tant difícil? Ánim!

      Ens veiem demà a classe.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  9. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Isabel . M'encanta aquesta idea.Crec que podrem elaborarla.Per a ficarla al scrackbook.Sempre hi cuant tenguem paciencia

      Elimina
    2. Hola Isabel . M'encanta aquesta idea.Crec que podrem elaborarla.Per a ficarla al scrackbook.Sempre hi cuant tenguem paciencia

      Elimina
    3. Hola, Maria!

      Estic contenta que t'agrade. I com tu bé dius, el que necessiteu és paciència per pintar-la correctament i que el resultat sigue fantàstic. Així que des d'aquí t'animo a intentar-ho!

      Besets, Isabel.

      Elimina
    4. Moltes gracies. A vegades el que necessties es un poc de passiencia y anims .besets

      Elimina
    5. Moltes gracies. A vegades el que necessties es un poc de passiencia y anims .besets

      Elimina
  10. Ya esteim a punt de acabar la lamina . Estic inpassienta de veurw la altrw lamina

    ResponElimina
  11. Ya esteim a punt de acabar la lamina . Estic inpassienta de veurw la altrw lamina

    ResponElimina
  12. Hola Isabel soc na Maria Hoyos i et volia dir que com no he pogut anar a clase i per aixo he pensar a mem si en pots deixar fer una holumna i aixo.besets

    ResponElimina
    Respostes
    1. O si aixo dema pegaré un bot a la teva aula per adelantar

      Elimina
    2. O si aixo dema pegaré un bot a la teva aula per adelantar

      Elimina
  13. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  14. Que havia d'acabar sa tercera columna?

    ResponElimina
  15. Hola Isabel, sóc en Carles.
    M'agrada molt aquesta idea, he acabat la làmina 2.
    Tinc un dupte: ha de ser el mateix color amb diverses tonalitats o podem escollir diferents colors q contrastin?
    Bessos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Carles!

      A la fi he pogut veure el teu comentari. Em sap greu però, no vaig veure l'avís en el mòbil. He hagut de consultar el gmail amb l'ordinador per tal d'accedir-hi.

      Estic contenta que t'haja agradat la idea. Espero rebre més comentaris teus en pròximes entrades.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  16. Hola Isabel, soc na Juleisy.
    Aquesta idea m'agrada molt, perque es molt chula y divertida!!!
    Ara si posam de nostra part, aquesta 3 lamina mos quedara molt be.
    besoos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Juleisy!

      Estic contenta que t'haja agradat la tècnica de la següent làmina però el que més m'agradat del teu comentari és la reflexió sobre la importància de la vostra actitud a l'hora de tenir un bon resultat. A partir d'ara, espero que sigues més constant en les feines per tal que pugues demostrar-me del què eres capaç de fer en plàstica.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  17. Hola Isabel,soc na Geraldine , amb aquesta entrada m'ha qudat molt mes clar el tema i tot el que hem de fer per duu a terme aquesta lámina , totes les idees son originales y m'han agradar molt.FA una dies la meva germana em va dir que aquesta lámina es un poco difícil , pero estic segura de que si en esforçam molt en quedara molt be.
    Besets Geraldine

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Geraldine!

      Jajajaja...m'ha fet gràcia el comentari de la teua germana. No li faces cas respecte al tema perquè cada persona és diferent i, tal vegada, allò que li sembla difícil a la teua germana a tu no et resulte complicat i a l'inversa.

      Tu intenta esforçar-te al màxim i ja veuràs com milloraràs notablement els teus resultats. Ànim!

      Besets, Isabel.

      Elimina
  18. hola isabel !! m'agrada molt aquesta idea que tens per aquesta lamina, peró es difícil de relacionar amb una foto, i no se qual escollir.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Pedrooooo!

      M'alegra que t'haja agradat la idea de la pròxima làmina 👏👏👏👏. En quan al tema d'escollir una 📷 no et preocupes, jo t'ajudaré!😉

      Benvingut al bloc 😃. A veure si a partir d'ara comences a comentar les entrades 💻🖱.

      Molts besets 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  19. Hola Isabel,
    Soc n'Esperanza i estava cercant sa entrada que ens vares dir per tenir una idea de sa nova làmina i, de veres que t'ho dic que m'agrada molt aquesta làmina.
    Estic super emocionada per començar ha fer-la.
    Esper que em surti bé...
    Adéu,petons
    {ATENTAMENT}
    [Esperanza de 1r ESO E]

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Esperanza! 😃

      Així m'agrada 😄, amb actitud 👏👏👏👏. Coneixent-te, segur que et queda genial!💟💟💟💟

      Molts besets 😍😍😍😍, Isabel.

      Elimina
  20. Hola Isabel , soc na SARA . Com l´altre dia ens vares ensenyar a classe un escrapbook amb la lamina de les escales monocromatiques em vaig fer una idea del que farem a la tercera lamina del curs. Pel l´entrada, he vist que has parlat de que si triariem una foto en blanc i negre , el que farem ; si no he entengut malament si triam una foto en blanc i negre , combinarem colors que tenguin algo que veure amb la imatge . ARA , per el que he llegit, fer aquedta lamina ens ajudara a perfeccionar a com pintar amb diferents tons sense apretar.

    PETONETS , SARA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Sara! 😊

      Veig que li has pillat l'objectiu d'aquesta làmina! 👏👏👏👏

      Molts besets 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  21. hola soc en Joan de 1r ESO E.
    Ya tenim entreteniment per un bon rato

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Joan.

      Siiiiií 😂😂😂😂. Una bona definició 😉.

      Molts besets 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  22. Hola Isabel, nosaltres trierem els colors?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Josep!

      Hauries d'estar més atent a classe 😣...i, a més a més, ja hauries d'estar 😴😴😴😴.

      Molts besets 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  23. Hola Isabel soc na Natalia Busquets de 1r Eso A aquestes vacantes me he anat de viste i he visto un musical (El Rey Leon) i feien aquesta tecnica monocromatiques quedará MOLA BE😍😍😄😄

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Natalia!😄

      Aquesta làmina té moltes possibilitats 💟✂💟✂ a l'hora d'escollir la foto 📸. Estic segura que et quedarà genial!😉

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina
  24. Hola soy la Natalia de 1r Eso A.
    Sa feina de dema 9/2/18 no has dir de cuan era les prpotcions de els retangles? atenta ment Natalia

    ResponElimina