dilluns, 20 de novembre del 2017

# instabloc_Castell_Alaró

Isabelcogollosferrer©2016


Ja feia temps que no feia una entrada instablogguera i avui m’he decidit a ensenyar-vos unes quantes fotos de l’excursió que vam fer ahir diumenge.

Feia temps que tenia ganes de veure el Castell d’Alaró i finalment, ahir, tots els astres es van unir i vam poder fer la visita. Com podeu veure, va fer un dia esplèndid i la caminata va ser molt agradable. Poder estar en contacte amb la natura a mi, personalment, m’ajuda a desconnectar i gaudir d’un temps en família.

Isabelcogollosferrer©2017


I vosaltres, què feu el cap de setmana?

8 comentaris:

  1. Hola Isabel ,me alegra que te lo pasaras bien en Alaró es verdad que es un pueblo bonito un beso enorme ,Magui(1D)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!🙋

      La veritat és que em va agradar molt l'excursió ☉ i el contacte amb la natura ⛰❤.

      Molts 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  2. Hola Isabel soc na Lucia Portell Diaz de la classe 1eso A. A jo tambe magrada anar molt de escursio m'ha encantat el paissatge de les fotos.Una abrrassada ven forta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Lucia!😊

      M'alegra que t'hagen agradat les fotos 📸📸📸📸. Sempre m'ha agradat capturar en imatges els llocs que visito 🏕🗻⛰🏞🌄🌃🌇🛤. És una manera de mantenir sempre el record!❤❤❤❤

      Recordeu que heu de fer 5 comentaris en les entrades que trobareu dons de l'etiqueta 'scrapbook' 💟✂💟✂.

      Molts 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  3. Hola Isabel!!
    Hohoho😍😍😍 m'encanten molt molt motor els paissatges de el que podem veure, les fotografíes que pueda del fer i clar els paissatges que es veuen d'excursió!!
    Bessets i cortes😘😘😘😘❤️❤️❤️💙💙💙!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Núria!😊

      A mi també m'agrada mirar els paisatges quan vaig d'excursió i de viatge...😍😍😍😍

      Molts 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  4. Hola isabel!!!

    Molt boniques fotografíes, es un lloc molt bonic Alara I me posa contenta que te lo pasares molt bé,un peto😚😚
    Carol puccineri 1er eso D

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Carol!😊

      M'alegra que t'hagen agradat les fotos 📸📸📸📸. Sempre m'agrada immortalitzar en imatges les excursions 🏕🗻⛰🏞🌄🌃🌇🛤 perquè, al cap d'un temps, m'encanta tornar-les a mirar...

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina