dimecres, 19 de juliol del 2017

HAPPY BIRTHDAY (2a part)


I després d’explicar-vos com vaig organitzar el quart aniversari en casa, avui vull ensenyar-vos els pastissos que vam fer per a dur-los a l’escola i celebrar-ho amb els amics de la classe. He de confessar-vos que una feina que tinc pendent és posar-me a fer pastissos, no aconsegueixo que la massa puje... Així que vaig preferir ser previsora i vaig encomanar-los.


El que sí que volia era donar-li un aspecte divertit al pastís i vaig estar pegant-li voltes a dues opcions: decoració amb lacasitos o amb fondant. La primera d’elles va quedar descartada (molt a pesar meu) a causa de la temperatures que solen haver en aquest mes de l’any i la de fondant va ser l’elegida per tal de decorar els pastissos.

Imatges via Pinterest



Una altra vegada cercant per Internet vaig trobar meravelles realitzades amb fondant però, amb el temps amb la meua contra, vaig haver de posposar-les per a pròxims aniversaris.

Imatges via Pinterest

Vaig comprar fondant de color blanc i de color rosa i vaig omplir els pastissos de “hearts” i “twinkles” que tant els agraden. Amb uns motlles metàl·lics de fer galetes vaig fer les formes per la qual cosa no va gens complicat realitzar-les. Us animo a provar aquest material ja que és molt semblant  a la plastilina i es poden fer coses realment sorprenents com heu pogut observar.

Isabelcogollosferrer©2017

Ens veiem en la pròxima entrada!

5 comentaris:

  1. Hola Isabel!!
    Segur que la tarta va ser moolt bona!! Jo he fet un parell de vegades la del peix de lacasitos i queda molt bé! M'alegra saber que a Andreu i Bernat també els agrada el color rosa i els cors i les estrelles, que molta gent considera coses de nina... La tarta et va quedar molt xula!! A mi m'encanta fer coses amb fondant, però hi ha un problema: a mi el fondant no m'agrada, jajaja
    Molts besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!😊

      Els 💟💟💟💟 i les ⭐⭐⭐⭐ van ser les formes més fàcils a l'hora de treballar la fondant així que el fet que foren les que més els agraden, em va facilitar molt la feina 😉.

      En quan al tema del rosa t'he de dir que s'ha convertit en trending topic en casa...😂😂😂😂 A Andreu li encanta ❤❤❤❤ el rosa: té una camiseta rosa, una tovallola rosa, un barret de palla amb un llaç rosa i un peix de color rosa que fa bimbolles de sabó...😄 Crec que tant els nins com les nines han de ser educats en la igualtat i sense crear-los prejudicis que la única cosa que fan és no deixar-los crèixer feliços.

      Per cert, a Bernat li envanta el blau-morat...🤣🤣🤣🤣

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina
    2. Per cert...jo també tinc el mateix problema que tu 😁: no m'agrada el fondant...🤣🤣🤣🤣

      Elimina
  2. Hola Isabel,

    Soc N'Aaron Clemente de 1ªEso D, la entrada de les tartes es molt xula, perque voldria intentar fer una tarta aixi dins clase i dresprés poder mentjarla a tots els meus companys i amb tu també.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Aaron!😊

      A mi també m'agradaria 😉 però primer haureu d'acabar totes les làmines programades 🤣🤣🤣🤣.

      Recordeu que els 5 comentaris 💻🖱 heu de fer-los dins de les entrades de l'etiqueta scrapbook!💟✂💟✂

      Molts 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina