dimarts, 25 de juliol del 2017

GELATS i molt de WASHITAPE!


Espero que aquestes entrades de “Pràctica creativa” us estiguen resultant interessants i us donen noves idees per tal d’aplicar-les en el vostre dia a dia. Els mesos d’estiu donen per fer moltes coses i les manualitats són una bona opció per passar les tardes caloroses que estem tenint.

Avui vinc amb una idea molts fàcil i original i amb la que tal vegada, no necessitareu comprar cap tipus de material perquè a bon segur en teniu per casa.

A qui li agraden els gelats? A tooooots! Doncs a partir d’ara quedat prohibit tirar el pal de fusta perquè aquest té moltes possibilitats en el món del DIY i avui vull presentar-vos una d’elles.

Imatge via Pinterest

I segurament els que heu fet l’àlbum de scrapbook teniu per casa les cintes de washitape...

Isabelcogollosferrer©2017

Doncs teniu la combinació perfecta per fer punts de llibre per a les lectures que teniu pensades per aquest estiu!

Isabelcogollosferrer©2017

Nosaltres en aquest cas, vam haver de comprar els pals de fusta perquè em va fer un total de 50! La idea era donar-los com a regal de classe als companys d’Andreu i Bernat en el dia del seu aniversari. De xicoteta m’agradava fer un detall als meus companys de classe per tal de celebrar el meu aniversari i, aquest primer any d’escola, em feia molta il·lusió poder fer un regalet a mode de recordatori.

La idea era que ells m’ajudessen apegar el washitape (il·lusa de mi...jajajaja) però em vaig haver de conformar en que seleccionesen la combinació d’estampats que més els agradava. Com podeu veure el resultat és molt variat i colorit.

I ara va la meua pregunta: A veure si sabeu quins són els que ha fet Andreu i quins els que ha fet Bernat? Encara que no ho semble hi ha diferència. 

Espero les vostres respostes!

Isabelcogollosferrer©2017

6 comentaris:

  1. Hola Isabel!!
    El primer de tot m'he de disculpar per haver estat taaaaaaant de temps sense comentar al bloc, m'he passat tot l'estiu en modo of, viatjant molt, anant a moltes classes de ball i, com no, fent molts diy, jajaja... La manualitat que més m'ha agradat fer aquest estiu ha estat un altre àlbum scrapbook per al meu pare com a regal per al seu 40 aniversari. Ara que hem tornat a començar el curs he estat fent molts deures i estodiant molt, es nota la diferència de quart... Tenia pensat comentar durant aquest pont però he tengut un virus horrible i l'unic que he fet ha estat dormir :( . Per sort, ja em començo a recuperar.
    Ara si, aqui comença el meu comentari d'aquesta entrada, jajaja:
    Els punts de llibre t'han quedat suuuuper xulos, els pals de gelat donen moltes idees per a punts de llibre!! Jo aquest estiu en vaig fer uns pintant-los amb tèmperes i aferrant-hi una figureta de hamma beads a un dels seus extrems. El washitape també dona un milió d'oportunitats i 1000 resultats diferents!! En aquest darrer àlbum que he fet l'element predominant ha estat el washitape, en cada làmina amb un acabat diferent.
    Per cert... crec que els que ha fet Andreu són els més roses i vemells i els de Bernat més blaus i roses...
    Ben segur que als seus amiguets els hauran agradat molt!!
    Molts besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Margalidaaaaa!🙋

      No has perdut gens el temps🙆. M'he cansat només de llegir-ho 😅. Estic molt contenta 😄. Veig que has aprofitat i has gaudit molt de les vacances!👏👏👏👏

      Espero que hages tingut un bon començament de curs 😊.

      Estic ben segura que al teu pare li ha encantat l'àlbum ❤❤❤❤. Quan pugues passa en el 2n pati pel despatx i me'l mostres 😉. Segur que em sorpre'ns com sempre 🤗🤗🤗🤗!

      I si, has encertat amb els rosa...són d'Andreu!😂😂😂😂.

      Espero que estigues millor del virus. Recupera't prompte.

      Molts 😍😍😍😍, Isabel.

      Elimina
    2. Hola Isabel!!
      Li demanaré al meu pare on ha posat l'àlbum i quan pugui em passaré pel teu despatx (aquests dies tenc exàmens i no se si hauré d'anar a la biblioteca a repassar😬😬).
      El curs ha començat bé, i per sort ja estic bastant recuperada del virus💪💪💪.
      Molts besets, Margalida😘😘😘

      Elimina
  2. omg! estaba mirando tu bloc y a la vez pensando en vacaciones y voy y me encuentro estas entradas... ahora que tengo mas tuempo estoy mirando y leyendo mas en tu bloc! en la 'LÀMINA 5: El triangle' itentaré hacer las cosas mejor!!! hasta mañana!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Yoel!😊

      Encantada de veure aquest comentari 💻🖱! Ens veiem demà en classe 😍😍😍😍.

      Molts 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina