divendres, 3 de març del 2017

De pinzellades, còmic i altres coses



Mentre preparo l’entrada musical, continuo mostrant-vos un altre pintor sobre el qual estem treballant en 3r d’ESO.

Sent els meus “gustos” sobre art són molt variats, avui vull presentar-vos l’obra d’un dels meus artistes preferits: Roy Lichenstein (1923 – 1997). 

http://www.artepinturaygenios.com

Alguns de vosaltres no sabreu qui és només amb el nom però si us mostro algunes de les seues obres ja sabreu de qui estic parlant per la utilització del llenguatge del còmic en la seua trajectòria artística.

Imatges via google

De la seua obra destacaria tant la varietat de la temàtica de les seues obres com la seua capacitat per sintetitzar i simplificar qualsevol motiu a través del punt, la línia i el pla.

Imatges via google

En alguna de les seues obres fa referència a obres d’altres artistes i inclús ha versionat alguna obra tant coneguda com ara “L’habitació" de Vicent Van Gogh.

Imatges via google

En Barcelona i Madrid podeu trobar escultures d’aquest artista que, personalment, crec que aporten un toc divertit i creatiu a les ciutats.

Imatges via google

I a continuació us mostro l’obra que els alumnes de 3r d’ESO estan treballant en aquests moments i que espero en breu poder mostrar-vos el resultat:


9 comentaris:

  1. Hola Isabel!!
    A mi el que més m'agrada de la seva obra són els dibuixos de còmic!! M'encanten!!
    Jo mai he estat molt aficionada als còmics, a mi m'agraden més els llibres llargs i amb un argument d'aquests que et deixen enganxat des de la primera pàgina i no pots deixar de llegir, jajaj, però els dibuixos de còmic sempre m'han agradat molt. Aquestes dues primeres imatges de còmic que ens ensenyes m'han encantat!
    M'agraden molt els colors que utilitza, sempre tan vius, i els seus traços i la seva manera de pintar, que donen un toc creatiu al dibuix, i jo trobo que també li donen un efecte 3D!!
    Segur que aquesta obra en la que esteu treballant us quedarà suuper bé!! Jo l'he trobat un poc diferent a la resta de les seves obres, potser per la monotomia de colors, que no és habitual en els seus dibuixos, però trobo que tots aquests puntets en el cos de la vaca li donen un efecte 3D molt interessant a l'obra! :)
    Molts besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!☺

      M'alegra molt que t'haja agradat 👏👏👏👏 l'entrada!💻🖱

      A mi m'agraden tant els seus quadres que tinc un pòster d'una de les seues obres enmarcat 💗💗💗💗.

      La veritat és que ja no queda res per mostrar-vos 👀 el resultat final. Espero que us agrade 😉😎.

      Bon cap de setmana ☉☉☉☉, Isabel.

      Elimina
  2. Hola Isabel,
    Soc n'Esperanza i sincerament a mi m'encanten els còmics mes que tot per els dibuixos ,ja que amb les expressions i els diferents punts de vistes de l'autor de qualsevol comic,m'agraden i em donen idees per dibuixar i expressar-me més.
    M'agraden els colors que utilitzen per donar-li la seva propia interpretació però ,clar ,sense generalitzar perque sé que tambe hi ha comics en blanc i negre.
    No sabia que hi havia que interpretaven quadres famosos com un dels quadres del pintor Vicent Van Gogh.i si te soc sincera no havia parlat mai (o al menys que estigui atenta )del pintor que havies mencionat abans però només veient le seves obres le quals ens has mostrat sé que m'agraden.
    i mand sort,be mes que sort,practica?......no ho se .....,...ho deix en sort,a els de 3r d'ESO per pintar-ho o treballar-ho.
    Adèu i petons.
    {ATENTAMENT}
    [Esperanza de 1r d'ESO E]

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Esperanza!😊

      Estic molt contenta 😄 de veure com aneu coneixent pintors 🖼, aprenent noves tècniques ✏✒🖍🖌i desenvolupant el vostre costat més creatiu 🎨 a través del bloc 💻🖱.

      Crec que en la vida 💖💖💖💖 hem d'estar SEMPRE preparats 💪💪💪💪per a aprendre i jo sincerament aprenc molt dels vostres comentaris 💻🖱.

      Molts besets 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  3. Vaja quina feinada que degué fer en Roy Lichestein, es una passada com pintava i dibuixava. Ja se perquè t'agrada tant es una passada d'artista!!😱
    Molts bessets per tu😘😘
    Joana Guerrero Barceló {1r ESO E}

    ResponElimina
    Respostes
    1. A i el de la vaca podria servir per el de la làmina que hem fet ara de les línies 😂😂😂

      Elimina
    2. Hola, Joana!😁

      La veritat és que a més de ser un artista molt polifacètic també destaca per un alt grau de productivitat en quant a obra artística.

      M'alegra que comences a veure noves aplicacions de la seua obra en l'assignatura...👏👏👏👏

      Molts besets 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  4. Hola soc na Marina Garcia de 1º ESO D

    pues la entrada de ses guitarres m'agrada moltissim perquè per uns nins de 3 anys esta super bè.M'agradaria fer-ho a ca meva pero per els meus cosins perque tambè li agradan ses guitarres.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Marinaaaaaa!

      T'has tornat a equivocar 😅 al comentar l'entrada 💻🖱. Recorda que has de donar la teua opinió en l'entrada corresponent si no la gent, al llegir el comentari no l'enten...

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina