dijous, 26 de febrer del 2015

50 COSES SOBRE MI (2a part)

Després d'unes setmanes de la publicació de "50 coses sobre mi", aquí us deixo la 2a part. Espero els vostres comentaris i coincidències!



26. El meu quadre preferit és El Guernica De Picasso.

disfrutamadrid.com

27. M’encanten els gelats de iogurt. Aquest estiu m’he ficat les botes!

Imatge via google


28. Diuen que la meua vena artística ve del meu padrí (padrí jove per a vosaltres).

Roy Lichtenstein: "Brushtoke"

29. M’encanta la decoració.

Imatge via google

30. Recopilo materials i objectes per tal de reutilitzar-los.

dreamstime.com

31. Sóc molt feliç sent professora.

es.dawanda.com

32. Un projecte pendent: els amigurumis.

sellamara.com

33. Sóc fan de les rodes de patata.

Papas Aitana

34. El joguet que més il·lusió em va fer va ser "el pequeño pony" i em vaig quedar amb les ganes de "Quién es quién?".

Imatge via google

35. M’agrada cantar en el karaoke però, ho faig fatal.

filomusica.com

36. Sóc fan de baby tv.

www.babytv.com

37. M’encanta veure natació sincronitzada i exhibicions de patinatge.

Imatges via google

38. El rei Melcior és el meu preferit.

Viatge via google


39. Col·lecciono imans de nevera.

bloghogar.com

40. M’encanten les ciutats.

Imatges via google


41. Tinc la mania d’emprar el mateix color d’agulles d’estendre quan estenc i, si pot ser, que combinen amb la peça de roba.

www.hogarutil.com


42. Porto ulleres des de ben xicoteta per llegir i veure la televisió.

optica directa


43. M’encanten les flassades fetes amb patchwork.

www.tattoopins.com


44. Pinto aquarel·les.

www.mariapaulmann.com


45. Estic molt contenta que Andreu i Bernat hagen nascut a Mallorca.

balearsculturaltour.net

46. De menuda mirava series de TV amb ma iaia: Mac Giver, V i el Cotxe Fantàstic.

Imatges via google


47. M’agrada recopilar frases positives i llegir-les per a motivar-me.

Imatges via pinterest i google


48. La música del Bolero de ravel em relaxa.



49. La nòria és la meua atracció favorita. Sobretot quan estic en el punt més alt. 

www.diariodenavarra.com

50. M’agrada fer les coses posant molta emoció i passió.

mundoimagenes.org


I fins aquí la meua llista. He de confessar-vos que m’ha costat un poc arribar a la número 50.

I vosaltres?
Coincidiu amb alguna cosa amb la vostra professora de plàstica?



32 comentaris:

  1. Hola Isabel!!
    Ja feia temps que tenia ganes de que arribàs la segona part!! Una de les meves atraccions preferides també és la noria. També m'agrada molt Mallorca i m'encanta pintar amb aquarel.les. El meu rei preferit també es en Melsior i m'agrada molt veure natació sincronitzada i patinatge artistic per la televisió. També m'encanta cantar al karaoke, encara que quan ho faig hi ha perill de tormenta...Fa poc he aprés a fer munyecos de crochet i ara estic aficionada a aixó. Per acabar també he de dir que m'encanten les rodes de patata. Ens veiem a clase!!
    Besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!

      Ostras, coincidem en moltes coses... què curiós. Sembla estrany que una alumna i una profe tinguen tantes coses en comú i la veritat és que m'encantaaaaaaa!

      Gràcies per participar en aquesta entrada ja que així jo tinc l'oportunitat de saber alguna cosa més de vosaltres.

      Ens veiem dimarts.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  2. Hola Isabel!!!
    La meva atracció preferida també es la noria!
    A mi també m'agrada molt la decoració i també , quant tenc temps , pint amb acuarel.les, la meva técnica preferida d'acuarel.les el la que primer poses l'aigua al paper i després l'acuarel.la.
    També mencanta el karaoke però no se me dona gens bé jajaja!!
    A mi també m'agraden les rodes de pata , i les frases positives (sobretot de mr.wonderful!!) , i els gelats de iogurt m'encanten!!!
    Esper que pasis un bon pont!!!
    Besets , Laia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Laia!

      Em passa com amb Margalida: tenim moltes coses coses en comú i em sembla fantàstic perquè això vol dir que tots podrem aprendre uns dels altres. Inclús una professora dels seus alumnes.

      Gràcies per participar en aquest tipus d'entrades. Gaudeix del que queda de pont i dimarts ens veiem.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  3. Hola Isabeel!!!
    Ja tenia ganes de lletgir la segona part...jejeje
    Jo i ma mare tambe col·leccionam imans, imans de paisos, el problema es que ja no n'hi caben mes.
    A mi tambe m' agraden els karaokes, les ciutats, els iogurt gelat, les decoraciones....de fet, sempre ma mare i jo feim petites manualitats per decorar la casa, sobretot per les festes.
    Aquesta entrada m' ha agradat molt.
    Besets, Marina

    ResponElimina
  4. Hola Isabeel!!!
    Ja tenia ganes de lletgir la segona part...jejeje
    Jo i ma mare tambe col·leccionam imans, imans de paisos, el problema es que ja no n'hi caben mes.
    A mi tambe m' agraden els karaokes, les ciutats, els iogurt gelat, les decoraciones....de fet, sempre ma mare i jo feim petites manualitats per decorar la casa, sobretot per les festes.
    Aquesta entrada m' ha agradat molt.
    Besets, Marina

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marina!

      Ostras, també tenim moltes coses en comú. M'ha sorprès molt que tingue tantes coincidències amb gustos amb els meus alumnes i la veritat és que m'agrada. Pel que veig no som tant diferents... Tan sols l'edat ens separa...jajajaja

      Gràcies per compartir-ho.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  5. Hola Isabel.
    M'ha agradat molt lo de 《50 coses sobre mi》a mi tambe m'agrada llegir frases positives, la veritat m'alegren molt el dia; també estic contenta d'aver nascut a Mallorca i veure per sa tele natació.
    Y lo q mes contenta hem posa es cantar encara que se que ho faig molt mala ment.

    Fins dijous.

    Besets, Sonia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Sonia!

      M'agrada saber que compartir el gust per les frases positives.És molt important tenir sempre una bona actitud.

      Coincidim també amb altres coses però no puc creure que cantes pitjor que jo...jajaja

      Gràcies per comentar!

      Besets, Isabel.

      Elimina
    2. Hola, Sonia!

      M'agrada saber que compartir el gust per les frases positives.És molt important tenir sempre una bona actitud.

      Coincidim també amb altres coses però no puc creure que cantes pitjor que jo...jajaja

      Gràcies per comentar!

      Besets, Isabel.

      Elimina
  6. Hola Isabel.
    Una pregunta he de borrar la part rosa de la meva lámina per tornar-la a pintar de blau perque em vaig equivocar vos ho vaig dir ahir a final de jornada em podries dir la solucio per favor ?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai, Helena!

      Noooooooooooooo.Et vaig dir que continuésses com estava.No vull ni pensar-ho...Deixa-ho cóm està, per favor!Ànim.

      I pensar que el teu primer comentari en el bloc és un dubte de classe...Tan se val, benvinguda al bloc i espero que continues participant a partir d'ara.

      Besets,Isabel.

      Elimina
    2. Ai, Helena!

      Noooooooooooooo.Et vaig dir que continuésses com estava.No vull ni pensar-ho...Deixa-ho cóm està, per favor!Ànim.

      I pensar que el teu primer comentari en el bloc és un dubte de classe...Tan se val, benvinguda al bloc i espero que continues participant a partir d'ara.

      Besets,Isabel.

      Elimina
  7. Hola Isabel et aniria be dema que et vagi a la teua aula un moment per enseñarte la lamina ya que avui no he pogut assisitir a la clase de plástica per que en trobava malament.Esper respostes gracias i besets

    ResponElimina
  8. Hola Isabel et aniria be dema que et vagi a la teua aula un moment per enseñarte la lamina ya que avui no he pogut assisitir a la clase de plástica per que en trobava malament.Esper respostes gracias i besets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Maria!

      Vine demà al segon pati al meu despatx i ho mirem.

      Besets, Isabel.

      Elimina
    2. Hola, Maria!

      Vine demà al segon pati al meu despatx i ho mirem.

      Besets, Isabel.

      Elimina
    3. Isabel podría ser que et vagem a visitar yo i la meua germana a mes primer pato porque tenim rwvisio de metge i ens vendrán a cercar a les 12:20

      Elimina
    4. Sigues puntual perquè després tinc una reunió!

      Besets, Isabel.

      Elimina
    5. Sigues puntual perquè després tinc una reunió!

      Besets, Isabel.

      Elimina
  9. Hola Isabel te vaig dir que te vaig contestar pero alomillor no li vaig donar a "publica" be lo que deia es missatge aquell era:

    Hola Isabel que es unics que tenim en comu son nº27,33 i jo tambe pint amb aquareles pero nomes per clase de plastica quan sa profe ho diu :D me fa molta gracia que poses ses pinces que combinin amb es color de sa camiseta

    ResponElimina
    Respostes
    1. a n'aquest comentari ^^^ l'he hagut de escriure dues vegades perque me deia que no havia escrit res

      crec que sa se perque es que no me va comentar es darrer pic

      Elimina
    2. Hola, Xavier!

      Veig que tu i jo compartim gustos en el menjar. Quan vulgues tenir contenta a la profe de plàstica ja saps: rodes de pataca, gelat o bombooooons!Jajaja

      Gràcies per comentar.

      Besets, Isabel.

      Elimina
    3. Hola, Xavier!

      Veig que tu i jo compartim gustos en el menjar. Quan vulgues tenir contenta a la profe de plàstica ja saps: rodes de pataca, gelat o bombooooons!Jajaja

      Gràcies per comentar.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  10. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  11. Holaaa!!!

    A jo tambe m'agrada cantar, pero no en surt gaire be jejeje...., les decoracions, els imans i les rodes de patates. M'encanta sabré coses sobre tu.

    Besets, Eva

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Eva!

      Disculpa el retard però és que no havia vist el teu comentari.Veig que compartim gustos.Gràcies per comentar.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  12. Hola isabel,
    En aquesta part tambe tenim moltes coses en comú com la noria , les patatilles, llegar frases positives, tambe tenc la mateixa mania que tu (Li vaig posant les pinces a mo mare jaja) i moltes coses mes
    besets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Alejandra.

      Jajaja.M'ha agradat el tema de les pinzes.Ma iaia Rosario sempre li deia a ma ma mare que jo estenia la roba millor que ella...

      Besets, Isabel.

      Elimina
    2. Hola, Alejandra.

      Jajaja.M'ha agradat el tema de les pinzes.Ma iaia Rosario sempre li deia a ma ma mare que jo estenia la roba millor que ella...

      Besets, Isabel.

      Elimina