dilluns, 29 de setembre del 2014

Cercles, cercles i més cercles!



Després d’haver-vos dit que el primer disseny per al nostre àlbum de scrappbook era el cercle, en aquesta entrada vaig a ensenyar-vos el disseny que he realitzat amb aquesta figura geomètrica per al meu àlbum particular.

Com tots ja sabeu, tinc dos nins de 15 mesos i em fa molta il·lusió il·lustrar el seu primer any amb moltes fotografies de tots els moments que hem viscut junts i que, quan siguen més grans, poguéssem tornar a reviure el seu dia a dia a través de fotos i xicotetes explicacions.

Pensant en un objecte amb forma de cercle, vaig decidir-me per dibuixar una síndria i utilitzar-la com a fons per a fotos en les quals ells estiguéssen menjat. Andreu fa unes setmanes que ja menja tot sol així que m’aniria molt bé per posar imatges en les quals es menja la farineta de fruites.

Hi ha moltes maneres d’emprar l’objecte que seleccioneu dins de la làmina així que ahí van alguns exemples per tal de crear la vostra làmina.

El més fàcil és col·locar l’objecte de la mateixa mida i de manera alineada.


Una altra opció és mantenir el motiu alineat però jugant amb la seua mida.

Una vegada ja emprem l’objecte amb diferents mides, en quedar jugar amb la seua ubicació i obtindrem resultats com aquest.


També podem emprar diferents aspectes del mateix objecte per tal d’obtenir un disseny més variat i original.

I podem aconseguir resultats més atrevits i divertits, canviant el color del fons!


I si voleu que el resultat quede més suau, podeu col·locar un full de paper vegetal al damunt amb la possibilitat d’escriure missatges sobre ell. En aquest cas, jo l’he personalitzat amb “L’hora de la fruita” per tal de col·locar les primeres imatges d’Andreu i Bernat menjant a soles.

Espero que aquesta entrada us haja facilitat la realització de la làmina.

Ens veiem en la pròxima entrada!

25 comentaris:

  1. Hola Isabel soc na Maria Hoyos
    M'ha agradat molt la idea del scrabook, a poc a poc anirem fent una passeta més amb les lamines fins que ens quedi un magnific album.Esper que cada pic ens vagis fent una idea del scacbook . Fins ara

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Mariaaaa!

      Et dona la benviguda oficialment al bloc. A partir d'ara no dubtes en comentar tot allò que cregues que pugue ser interessant i espero que t'animes i fasses un àlbum genial!

      Besets, Isabel.

      Elimina
  2. Hola Isabel
    Soca na Marina de 1 E, m' encanten totes les idees que has fet son super originals, tenc ganes de fer-ne ja

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marina.

      M'encanta veure que estàs animada i que vas seguint totes les entrades. També pots mirar les entrades més antigues del bloc i comentar-les. Ja sabeu que la vostra opinió és molt important per a mi.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  3. Hola jo soc n'Andres de 1E m'agrada molt aquesta lamina i el teu blog jo lo vull fer el mateix

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Andrés!

      Benvingut oficialment al bloc. Estic molt contenta amb la teua partcipació. En general, les nines comenten més que els nins i jo crec, personalment, que tots podem ser molt creatius i fer coses interessants. Estic molt contenta amb el teu comentari. Veig que estàs molt animat. Segur que faràs un àlbum molt xulo.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  4. Hola Isabel
    Soc na Paula Hoyos de 1E m'agrada molt aquesta ideea crec que es molt original
    Fins un altre
    Besos Paula

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Paula!

      Per fi hem aconseguit que pugues fer un comentari al bloc. Has tardat però, veig que ha valgut la pena ja que el teu misstage ha aparegut dues vegades, ja, ja.

      Benvinguda també al bloc. Espero que a partir d'ara t'animes a fer comentaris sobre les entrades i que, entre tots, m'ajudésseu a millorar els continguts del bloc. Gràcies per la vostra col·laboració.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  5. Hola Isabel
    Soc na Paula Hoyos de 1E m'agrada molt aquesta entrada crec que es molt original
    Fins un altre
    Besos Paula

    ResponElimina
  6. Hola Isabel veig que el teus alumnes de 1r ja s'han posat al dia. Que aplicats. Aquesta entrada es super xula pero jo apistoria per alguna cosa mes moderna. M'agrada la teva idea perque queda xula pero jo encara no tenc fotos de sa meva cosuna carlota com per fer un scrapbook. He vist que la idea principal es pot presentar de eiferents manerea y m'ha impresionat l'estil warholl.
    Gracies per l'entrada.
    Besets per a tots voltros.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Irene!

      La veritat és que estic molt contenta. Crec que els alumnes de 1r ESO estan motivats amb aquest projecte així que espero poder ensenyar els treballs realitzats durant el curs en una entrada en el bloc.

      M'alegra que t'haja agradat la meua proposta. Espero que m'ensenyes les teues. Per cert, les lletres que has fet, m'encanten...

      Besets, Isabel.

      Elimina
  7. Hola Isabel soc na Alejandra de1E
    a la fi puc escriure al teu blog. M'agradat molt totes les entrares i sobretot la entrada de la primera lamina per el scrabbook i además soc una aficionada a la sindri Jeje
    Fin dema
    Besitos Ale����

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Alejandraaaaa!

      Et dono la benvinguda oficial al bloc. Estic molt contenta que t'agraden les entrades. A partir d'ara esperaré els teus comentaris en cadascuna d'elles. La vostra opinió és molt important per a mi per tal de poder anar millorant els continguts del bloc.

      Per cert, a mi també m'agrada mooooolt la síndria.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  8. Hola Isabel m'ha agradat la temàtica dels cercles.Ès molt original lo de les sindris y els melons.
    Besets Laura

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Laura!

      Ja trobava a faltar els teus comentaris. M'alegro que t'hagen agradat els dissenys.Espero que us animésseu a fer les vostres pròpies creacions i que me les mostreu a final de curs en un preciós àlbum.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  9. Hola Isabel som na Margalida Sabater de 1r C.
    Aquesta entrada m'ha agradat molt. la làmina que més m'ha agradat ha estat en la que sortien les sindries vistes des de diferents costats.

    Besos, Margalida.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalidaaaaa!

      Et dono oficialment la benvinguda al bloc. M'alegra que t'haja agradat aquesta entrada i t'he de dir que a mi, personalment, també m'agrada la mateixa versió que a tu ja que és la més divertida i variada.

      Moltes gràcies pel teu comentari. A partir d'ara espero les teues opinions en les pròximes entrades. Ens veiem demà a classe.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  10. me gusta muchisimo el estampado esta super chulo y muy original. hojala estuviera en 1 de ESO para hacer estas laminas :)
    besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Aida!

      Estic contenta que t'agraden els dissenys. Estic intentant fer exemples per als alumnes de Plàstica i, al mateix temps, poder fer un àlbum scrapbook per a Andreu i a Bernat del seu dia a dia.

      Si vols pots fer els dissenys i mostrar-me'ls.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  11. hola Isabel soc na Maria i et volia demanar quin era el darrer dia per entregarte la lamina primera del scrapbook.

    ResponElimina
  12. Bon día Isabel. He tornat a mirar aquesta part del blog,i el que en fitxat a estat la sindria.El que tenc un dubte ara que he vista la sindria i es si la de la lamina la puc fer con aquesta les pepites en forma de cercle

    ResponElimina
  13. Hola Isabel soc en santi de 1D els dibuixos dadalt tan quedat fenomelals

    Saluts

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Santiiiiiii!

      Et dono oficialment la benvinguda al bloc. Amb la teua participació, dono per inaugurada la temporada i em fa especialment il·lusió ja que eres un dels primers xics en comentar i això m'agrada ja que la plàstica és de tots.

      Desitjo que les entrades et siguen útils i a partir d'ara espero els teus comentaris en pròximes entrades.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  14. Hola Isabel , som na Geraldine de 1r A , totes les idees per a realitzar la làmina son molt bones , m'agraden molt i segurament m'ayudaran a poder relitzar el meu esquema. Moltes gaciès per aquestes idees tan bones.

    Besets, Geraldine

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Geraldine!

      Et dono la benvinguda oficial al bloc. Disculpa pel retard però, últimament no aturo...M'alegra veure que trobes el bloc útil ja que aquest és un dels seus objectius.

      Espero a partir d'ara els teus comentaris en les pròximes entrades.

      Besets, Isabel.

      Elimina