divendres, 20 de setembre del 2013

Petits DETALLS que ENDOLÇEN la VIDA



El washitape és una tècnica que últimament s’ha posat molt de moda en les manualitats i que consisteix en decorar objectes o realitzar dissenys molt originals amb cintes adhesives estampades amb diferents textures i motius.


Si cerqueu a Internet, trobareu infinitat de possibilitats i idees que podreu aplicar a objectes quotidians que teniu per casa convertint-los en peces úniques i originals.


En el meu cas, he elaborat les meues pròpies cintes amb dissenys i patrons realitzats amb l’ordinador i les he emprades per realitzar uns detalls que volia regalar.

Aquí va el procés. És superfàcil i, a qui li fésseu un regal tant personalitzat, li encantarà.

1r pas: Realitzar el disseny que volem utilitzar emprant la tècnica que hem escollit.


2n pas: Realitzat el disseny, el retallarem i l’aferrarem sobre la cinta adhesiva a doble cara.


3r pas: Una vegada tenim l’objecte decorat, només ens queda omplir-lo de dolços. En aquest cas he escollit les mores perquè la meua intenció era imitar els pots de melmelada.


A banda de les etiquetes, també vaig realitzar tires amb el mateix motiu per fer bossetes personalitzades amb les xuxes restants.


Hagués pogut fer més bossetes amb mores però me'n vaig menjar unes quantes mentre les estava fent... 

11 comentaris:

  1. Hola Isabel:
    Això ha estat una gran entrada sobretot perquè no és gens costós, assegur a qui l'hi vagis a regalar es dara compte que la vols molt i que aprecies la seva amistat. El proper mes serà el aniversari de la meva amiga que no i e tornat a veure des que vaig deixar l'escola i amb això ara es que li puc regalar. I em a encantat com convinen els colors que són molt suaus i no criden gaire l'atenció.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Karla!

      Pels comentaris que realitzes en les entrades del bloc, he pogut observar que eres de les meues, i que t'encanta fer regals i detalls personalitzats a les persones que estimes.M'alegra que t'haja donat una idea per fer-li un regal a la teua amiga.

      Llegint aquest últim comentari, me'n recordat que en l'entrada de la targeta del meu padrí jove, em vas comentar que faries un regal per teu pare amb una caixa de DHL que es on treballa. Estic segura que al teu pare li va encantar!

      Gràcies per comentar les entrades i ser tant participativa. M'encanta rebre les teues opinions.
      Ens veiem en la pròxima entrada.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  4. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  5. Hola, Isabel ! Soc na Xisca de 1r ESO C.

    Hem podries dir on has comprat washitape,perfavor? M'encantaria fer una sorpresa!!

    Una aferrada ,Xisca!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Xisca!

      Si mires les respostes de l'entrada Pirates Washitape, veuràs que li contestat a Irene la mateixa pregunta i li he donat unes quantes adreces.

      Besos,Isabel.

      Elimina
  6. Hola Isabel soc na Laura de 1r C m'ha agradat molt aquesta entrada i m'ha donat una idea per decorar el meu porta llapis i per decorar una caixa per posar el regal per una amiga que fa els anys d'aquí poc.
    Una abraçada i un petó de Laura.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Lauraaaaaaa!

      Veig que ja has pogut comentar. M'alegro molt. Espero que a partir d'ara comentes totes entrades! Esperaré els teus comentaris.

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  7. Hola Isabel,
    Soc na Marta de 1ESOC aquesta entrada m'agradat molt avui he anat ha comprar els materials i ho he començant quan acabi ho duré a clase i el te mostraré.

    Ah si per cert na Irene y jo coneixem una tenda exclusivament per manualitats que pots tobar moltes coses de manualitats.

    besos ,Marta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marta!

      Així m'agrada que tinguésseu inciativa i fésseu els vostres propis projectes. En quan ho tingues acabat, vull veure el resultat final. Segur que et queda superbé!

      Per cert, el pròxim dia de classe m'heu de dir on està eixa botiga de manualitats tant xula.

      Besets, Isabel.

      Elimina